onsdag 18. mai 2011

Astros


Siden Ellen synger i koret på Beck, fikk hun i år være med en av Astro sine hjemmekamper og synge nasjonalsangen. Koret får stort sett være med en gang i året, og de får selvfølgelig se kampen etterpå også.

Mor hadde som vanlig meldt seg frivillig til å passe på ungene, men siden Per også denne gangen var på reise, gjorde det tingene litt mer komplisert. Ungene må nemlig sitte på i bussen på vei ned dit sammen med de voksne som skal passe på, men vi må sørge for å kjøre de hjem selv. Alle de vi kjente skulle ikke dit, så da måtte jeg bare innse at jeg ikke fikk gjort oppdraget mitt. Heldigvis godtok de at jeg kjørte min egen bil ned og jeg fikk lov til å være chaperone likevel mens de spiste og etterpå sang.

Etter en god pastamiddag bar det bortover til Minute Maid parken. Ettersom jeg som vanlig hadde kamera med stor linse, ble jeg utnevt til pressefotograf og fikk være med koret utpå banen da de sang. Veldig morsomt og en spesiell opplevelse. Selv om dette gjøres hver dag, var det veldig viktig for de å informere meg om at jeg ikke måtte gå på grusen og holde meg tett inntil sjefen som også selvfølgelig går ut sammen med koret.

Det blir litt venting...

men endelig så begynner det snart..

først litt oppvarming og presentering av spillerne

så endelig utpå banen

Alle salutterer

På storskjerm

Så er kampene i gang og oppdraget utført.

Home run???

Is må til...

Minute Maid parken er en ombygd togstasjon, dette toget går noen gang fram og tilbake under kampen. Appelsinene er selvfølgelig reklame for minute maid juice.

Astros tapte dessverre kampen.

Ingen kommentarer: