mandag 19. november 2012

Allegro

Etter nøye gjennomgang av hvilken rase, hvilken oppdretter, hvilket kjønn, hvilken farge osv, falt valget på en mini golden doodle. Mye pga allergi og lite håravfall, men mest fordi den er sååå søt. 

Men før vi henter Allegro hos oppdretter utenfor Dallas, tar vi en fridag og leier hytte ved Cedar Creek Reservoir, sør for Dallas. Med cowboystil, enkel standard, kort vei til masse uteaktiviteter gledet vi oss til en dag uten leksemas, pc, tv, klesvask og annet morsomt husarbeid. Det ble en kald dag, men vi koste oss med gåtur i en park og utforsket noen av de små landsbyene i nærheten. Avluttet dagen med s'mores på grillen før den siste natten som famile uten hund.



Texas star er overalt

Longhorn må man ha i hytta.

Øde område, bare to innbyggere!!

Cowboy uten boots, hatt og revolver, men med telefon!

Flere cowboyer som ikke er forberedt.


Cowboyen med musikk i øra.


The good life

Fra Purtis Creek State Park




S'mores

En liten skorpion rett ved grillen.

Endelig får vi møte Allegro.

Så liten og søt.

Mamma er golden retriver

Pappa en toy poodle

Kjøreturen hjem tok ca 4 timer, og Allegro fant seg fort til rette i bilen, 
det var værre med oss andre som helst ville kose med han.

Endelig hjemme med lille nøstet vårt


Men å bade liker jeg ikke helt, ikke enda...



Sure sokker, ja takk!!

Så liten er Allegro

Så søt er jeg!!

Stinky shoes, passer meg fint

Liker å leke også

En favoritt leke

Kjempegøy å være ute.



Deilig å bli tørket av Ellen.

Har kommet meg opp i trappen,
men nå kommer jeg ikke ned igjen.

Kos med Andreas

Var nok ikke meningen at jeg skulle ligge i sofaen, men nå gjør jeg det.

Og sånn kan sovestillingen også være.

Ingen kommentarer: